آغاز سرشماری عمومی نفوس ومسکن سال 95 در استان بوشهر از 24 مهر

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 در این استان از 24 مهر خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا محمدی باغملایی افزود:270 نفر مامور انجام سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در استان بوشهر هستند که زیر نظر 48 کارشناس فعالیت خواهند کرد.

وی بیان کرد: سرشماری نفوس و مسکن سال 95 بصورت متمایز نسبت به سال های گذشته و به دو شیوه اینترنتی و مراجعه حضوری انجام می شود.

محمدی باغملایی ادامه داد: سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95 در استان بوشهر سوم تا 24 مهرماه و سرشماری حضوری نیز 25 مهر تا 25 آبان ماه برگزار می شود.

وی گفت: خانوارها می توانند با ثبت اطلاعات خود بصورت اینترنتی نفوس و مسکن و دریافت کد رهگیری روند اجرای این طرح در استان بوشهر را تسریع و تسهیل کنند.

محمدی باغملایی بیان کرد: خانواده ها در صورت ثبت اطلاعات خود به شکل اینترنتی هنگام مراجعه ماموران سرشماری تنها نیاز به ارائه کد رهگیری خواهند داشت.

وی گفت: چنانچه خانواری کد پستی 10 رقمی و یا شخصی از خانوارها کدملی نداشته باشد باید در مدت زمان باقی مانده تا شروع سرشماری برای دریافت کدهای یاد شده اقدام کند.

محمدی باغملایی افزود: سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در سراسر کشور برای نخستین بار با استفاده از تبلت خواهد بود.

وی بیان کرد: خانوارها باید هنگام مراجعه ماموران سرشماری نسبت به ارائه کارت شناسایی و روپوش ویژه برای آنها دقت کافی داشته باشند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.