ساری،

وفا در بابل

وفا هخامنش مدافع 25 ساله اهل گنبد کاووس با باشگاه خونه به خونه بابل قرار داد بست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر اطلاع رسانی باشگاه خونه به خونه مازندران گفت: وفا هخامنش مدافع فصل گذشته تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز پس از توافق با مسئولان باشگاه خونه به خونه ، این تیم را در رقابتهای امسال لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشورهمراهی خواهد کرد.

نعمتی گفت: این بازیکن که سابقه حضور در تیم های فولاد خوزستان و نفت تهران را در کارنامه خود دارد با قراردادی دوساله به خونه به خونه مازندران پیوست.

باشگاه خونه به خونه درفصل نقل و انتقالات پیش فصل لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور تاکنون 15 بازیکن جذب کرده و قرار داد 6 بازیکن فصل گذشته خود را نیز تمدید کرده است

رامتین سلیمان زاده، مهدی دغاغله، حمید کاظمی، مجتبی محبوب مجاز، عباس محمد رضایی، مهدی خیری، میثم نقی زاده، حامد زمانی، امید نظامی پور، سید حسین کریمی، محسن فروزان، میکائیل ایمان تراج و وفا هخامنش بازیکنانی هستند که به عنوان سهمیه بزرگسالان به تیم خونه به خونه مازندران پیوستند.

سعید صادقی و احسان سخندان هم به عنوان دو بازیکن سهمیه زیر 23 سال جذب باشگاه خونه به خونه شدند.

با نظر علیرضا مرزبان سرمربی تیم خونه به خونه قرار داد محمد غلامی، روح الله باقری، هادی خیری، حسین نائیجی، محمد علیزاده و محمد خلیلی بازیکنان فصل گذشته این تیم نیز تمدید شد. باشگاه خونه به خونه مازندران پس از جذب مرزبان سرمربی فصل پیش پیکان تهران که این تیم را لیگ برتری کرده بود، یکی از پرکارترین تیم ها درنقل و انتقالات پیش فصل لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور لقب گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار