بازیگر مینی سریال «کشیک قلب» از واقعی بودن داستان سریال و ارتباط برقرار کردن مردم با آن گفت.

امیر آصفی بازیگر مینی سریال «کشیک قلب» در خصوص نقش خود در این مجموعه و ویژگی های آن در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: من در این کار نقش آرش را ایفا می‌کنم. نقش خودم در «کشیک قلب» را خیلی دوست دارم.

وی در ادامه بیان کرد: علت اصلی همکاری با این گروه، فیلمنامه خوب و حضور حسین مهکام و کار خوب نویسندگی و کارگردانی او است.

آصفی در مورد بازخوردهایی که از این مجموعه دریافت کرده‌اند بیان کرد: تصور می‌کنم «کشیک قلب» نسبت به سریال‌هایی که در سال‌های قبل و در شب‌های احیا پخش شده‌اند مورد استقبال بیشتری قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: حرف‌هایی که این سریال داشت، واقعی‌تر بود و مردم هم ارتباط خوبی با آن برقرار کردند. این کار اکثر سلیقه‌ها را به سمت خود کشاند و به نوعی اعتقادات همه را در خود نمایان کرد.

آصفی جایگاه این سریال در حرفه بازیگری خود بیان کرد: علی استادی، محسن کیایی و حسین مهکام کمک های زیادی به من کردند. در نتیجه همکاری سه نفره خوبی شکل گرفت و برای بازی مهکام دست ما را باز گذاشته بود، به شکلی که بازیگر جایگاه خود و نقشش را پیدا کند.

وی افزود: دوستی و انرژی خوبی بین گروه شکل گرفت. به همین دلیل بازخوردهای خوبی که گرفتیم در نتیجه همین موضوعات و روابط خوب بوده است.

آصفی در پایان خاطر نشان کرد: «کشیک قلب» دارای گروه حرفه‌ای، همدل با فیلمنامه‌ای قوی و کارگردانی بود که با گروه بازیگران دست به دست هم دادند تا سریال به خوبی دیده شود. البته نباید از تبلیغات خوب آن نیز غافل شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار