مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو مربی بزرگی است که هیچ ترسی برای میدان دادن به جوانان ندارد و به آن ها بهای زیادی می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان صادق محرمی درباره حضور خود در تیم فوتبال پرسپولیس تهران بیان کرد: خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمدم. پوشیدن پیراهن این تیم افتخار بزرگی است. امیدوارم جواب اعتماد مسئولان باشگاه پرسپولیس را به بهترین شکل بدهم و بازیکن موثری برای این تیم باشم.

وی درباره هم بازی شدن مجدد با حسین ماهینی اظهار کرد: ماهینی برای پیوستنم به پرسپولیس صحبت زیادی با من کرد و نقش زیادی در این انتقال داشت. از تجربیات ماهینی در پرسپولیس استفاده کردم و امیدوارم این تجارب به کمکم بیاید.

محرمی درخصوص بازی کردن زیر نظر برانکو ایوانکوویچ گفت: برانکو مربی بزرگی است و به جوانان بهای زیادی می دهد و می تواند این بازیکنان را به سطح بالایی برساند. به هر حال وی هیچ ترسی برای بازی دادن به جوانان ندارد.

مدافع جدید پرسپولیس درباره احتمال قهرمانی سرخ پوشان در لیگ شانزدهم بیان کرد: پرسپولیس تیم خوبی را بسته و یکی از اصلی ترین مدعیان عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار