تحقق توسعه یافتگی مشروط به بهره گیری از دانش های نوین و شیوه های جدید مدیریتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیر آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه تحقق توسعه یافتگی مشروط به بهره گیری از دانش های نوین و شیوه های جدید مدیریتی است، گفت: با برگزاری برنامه های آموزشی به سمت ایجاد فضای علمی و پژوهشی و سیستم دانش بنیان در نظام اداری خواهیم رفت.

علیرضا شجاعی، با انتقاد از نبود پویایی و انعطاف پذیری در قانون آموزش کارکنان و نگرش نامطلوب مدیران چهارمحال و بختیاری نسبت به یادگیری و آموزش، افزود: فضای غالب در نظام مدیریتی استان به نحوی است که مدیران و کارکنان خود را از آموزش و یادگیری دانش های روز بی نیاز می دانند و کمتر در معرض آموزش قرار می گیرند.

وی، اشرافیت و تجهیز مدیران و کارکنان دستگاه ها به دانش روز را لازمه اجرای صحیح و مناسب برنامه ها و وظایف دانست و بر اهمیت افزایش انگیزه یادگیری در این قشر تأکید کرد.

مدیر آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: سال گذشته 207 دوره آموزشی، 15 دوره آموزشی بهبود مدیریتی در سطح مدیران پایه و میانی، 14 سمینار تخصصی با حضور اساتید ملی و 12 دوره آموزشی توجیهی برای کارکنان جدیدالاستخدام ادارات استان برگزار و 6 هزار برگ گواهی نامه آموزشی برای شرکت کنندگان صادر شد.

شجاعی اظهار داشت: این مدیریت در سال های 93 و 94 به دلیل برگزاری دوره های آموزشی و نوآوری در اجرای برنامه ها، رتبه برتر را در میان استان های کشور کسب کرد.

وی، با اعلام آمادگی برای برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان، یادآور شد: با وجود این موفقیت ها وضعیت آموزش و پژوهش در مدیران و کارکنان استان مطلوب نیست که انتظار داریم با شرکت در دوره های آموزشی، دانش خود را برای حل مسائل و مشکلات جامعه بالا ببرند.

شجاعی در پایان گفت: امسال نیز بعد از ماه مبارک رمضان دوره های متعدد آموزشی از جمله کارگاه های پژوهش محور و سمینارهای تخصصی در بحث اقتصاد مقاومتی و حقوق شهروندی ویژه مدیران و کارمندان استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار