در حمله انتحاری که در منطقه قلعه حیدر خان کابل رخ داد چهار اتوبوس حامل دانشجویان آکادمی پلیس هدف قرار گرفته که تلفات سنگینی بر جا گذاشته است.

شنیده های جدید از انفجار امروز کابل/از احتمال 150 جسد سوخته تا اعلامیه جدید طالبان

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، در حمله انتحاری که در منطقه قلعه حیدر خان در ساحه پل کمپنی کابل رخ داده چهار اتوبوس حامل دانشجویان آکادمی پلیس هدف قرار گرفته که تلفات سنگینی بر جا گذاشته است.

برخی منابع خبری می گویند که در این رویداد، یک موتور که بیش از شصت سرنشین داشته کاملا سوخته و اجساد سرنشینان آن قابل شناسایی نیست، همچنین از یک موتر دیگر که در این حمله مورد هدف قرار گرفته، ۱۵ جسد بیرون کشیده شده است.

گفته می شود که این چهار بس پولیس ملی، مربوط به دانشجویانی بوده که از آکادمی پلیس در میدان وردک فارغ شده بودند.

گروه طالبان مسوولیت این حمله را بر عهده گرفته و ادعا کرده که مهاجمان این گروه، دو موتر حامل استادان آکادمی پولیس را هدف قرار داده‌اند.

شاهدان عینی نیز گفته‌اند که در این حمله به غیرنظامیان نیز تلفات وارد شده است.

به گفته شاهدان عینی، پس از حمله انتحاری، در ابتدا محل حادثه به محاصره نیروهای پولیس در آمده بود اما بعد از مدتی، نیروهای امنیت ملی به محل رسیده و خواهان خروج نیروهای پولیس از ساحه شده بوده که طی این رویداد، درگیری بین نیروهای امنیت ملی و پولیس رخ داده و فیرهای هوایی نیز میان این نیروها رد و بدل شده است.

گفتنی است برخی منابع خبری در صفحه فیسبوک خود تعداد تلفات این رویداد را 150 کشته و زخمی اعلام کرده اند اما هنز آمار رسمی تلفات اعلام نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: افغانستان ، کابل ، طالبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.