باهنر در ضيافت افطاري جامعه مهندسين:

در بذل و بخشش بيت المال اهل بخشش هستيم!/ وضعيت ركود و بيكاری كشور تاسف بار و نابسامان است

دبيركل جامعه مهندسين گفت: متاسفانه در بذل و بخشش بيت المال اهل بخشش هستيم و برخی از نون بيت المال قرض می دهند.

در بذل و بخشش بيت المال اهل بخشش هستيم!/ هيات رئيسه و روساي كميسيون ها مي گويند نتيجه انتخابات چه شدبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "محمدرضا باهنر" دبيركل جامعه مهندسين در مراسم افطاري جامعه اسلامی مهندسين گفت: بعد از انتخابات مجلس دهم گفت و شنودهای متفرق زيادی مطرح می شد و برخی تحليل و تصورشان اين بود كه اصولگرايان شكست سختی خوردند.  

رئیس جبهه پيروان با رد چنين ادعاهايی اظهار داشت:  ما در آن زمان در جواب اين افراد گفتيم كه ١٠ خرداد مشخص مي شود كه برنده انتخابات كدام جناح است.              
وی با تاكيد بر اينكه برد و باخت انتخاباتي واقعيت مسئله نيست، تصريح كرد: رفاقت های بعد از انتخابات مقوله با اهميت تری است.        

باهنر با اشاره به اينكه هيات رئيسه و روسای كميسيون ها نتيجه انتخابات را نشان می دهند، يادآور شد: آقاي عارف در ليست اميد ١٠٣ رأي داشت كه البته رأی زياد و أقليت قدرتمندی است اگر لابی های درستی شود.

 وي تاكيد كرد: اصولگرايان اگر در مجلس ١٠٤ رأي داشتند نمي گذاشتند ١٠٣ رأي شود هر چند كه ليست اميد هم اگر بيش از ١٠٣ رأي داشت مي آورد.   
                    
دبيركل جامعه مهندسين افزود: علي رغم آنكه برخي دوست داشتند سازهاي ناسازي را كوك كنند اما مجلس دهم، مجلسي فرهيخته و قابل اعتماد است كه مي تواند بسياري از مشكلات را حل كند.

وي با اشاره به عملكرد دولت يازدهم بيان داشت: دولت علی رغم آنكه در وعده هايی چون تورم و مذاكرات خارجي موفق بوده اما وضعيت ركود و بيكاري كشور تاسف بار و نابسامان است.               

 باهنر تاكيد كرد: اگر دولت به كمك مجلس و كارهاي درون زا نتواند قدم هاي جدي براي از بين بردن ركود بردارد، در انتخابات آينده با مشكل روبرو مي شود.

 وي ادامه داد: اگر دولت معتقد به خروج كشور از ركود است پس دست ملت را هم بگيرد و از ركود خارج كند. 

دبيركل جبهه مهندسين سپس اوضاع اصولگرايان در انتخابات مجلس دهم را تحليل كرد و گفت: در تهران ٣٠ به هيچ به نفع رقيب شد و ما رأي نياورديم.

وي با بيان اينكه نكته مهم در اين ميان آن بود كه مردم سياسي راي دادند، إظهار داشت: كف راي ما در تهران ٦٧٠ هزار راي بود اما كف راي رقيب يك ميليون راي بود.

باهنر ادامه داد: ٦٧٠ هزار كف راي اصولگرايان در تهران سرمايه انساني بزرگ و قابل اعتنائي است و مي توان با اين سرمايه در آينده اقدامات مهمي انجام داد.

رئیس جبهه پيروان با انتقاد از اين مسئله كه انتخابات در ايران تناسبي نيست، اذعان داشت: اگر انتخابات ما چون كشورهايي مانند تركيه، پاكستان و عراق تناسبي بود ليست تهران ٤٠ درصد سهم اصولگرايان و ٦٠ درصد سهم اصلاح طلبان مي شد. 

 باهنر افزود: بايد به سمت سه، چهار حزب شناسنامه دار برويم در غير اين صورت بايد نگران مردم سالاری دينی بود. 

رئیس جبهه پيروان گفت: انتخابات ما بر اساس احزاب پيش نمي رود و ٨٠ درصد وقت و هزينه هاي انتخاباتي صرف وحدت اعضاء مي شود. 

وي با بيان اينكه بايد باور داشته باشيم كه به تنهايي هيچ چيز نيستيم، إظهار داشت: احزاب طيف اصولگرايي بايد وحدت داشته باشند و با پذيرش آن يك جمع جور در مي آيد. 

باهنر با اشاره به مطرح شدن بحث حقوق هاي نجومي گفت: متاسفانه در بذل و بخشش بيت المال اهل بخشش هستيم و برخي از نُون بيت المال قرض مي دهند كه بايد اين مشكل حل شود. 

وي با اشاره به يكي از جنبه هاي مثبت انتخابات مجلس دهم خاطر نشان كرد: همه كنشگران سياسي از جمله تئوريسين هاي فتنه هم تأييد كردند كه اگر مطالبتي دارند بايد كنار صندوق راي بگيرند و با شلوغ كردن، فتنه كردن و آتش زدن كسي به جايي نمي رسد.      

شايان ذكر است امشب مراسم افطاري جامعه اسلامي مهندسين در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار