راهپیمایی روز قدس در فضای مجازی + تصاویر

کاربران فضای مجازی در صفحات شخصی خود ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انزجارشان از استکبار جهانی را فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز آخرین جمعه ماه رمضان است که این روز را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین روز قدس نامیدند. مردم روزه دار همگام با مسلمانان در 80 کشور جهان با راهپیمایی خود خواستار خارج شدن نیروهای رژیم صهیونیستی از کشور فلسطین و پایان دادن به جنگ هستند. همزمان کاربران در شبکه های اجتماعی هم ندای مرگ بر اسرائیل را سر می دهند. کاربران با انتشار تصاویری از مردم مظلوم فلسطین و تشکیل کمپین هایی حمایت خود را نسبت به آنان نشان دادند.

در ادامه برخی از پست های کاربران را مشاهده می‌کنید:

کاربری در پست خود نوشت: بر عهد خود ميمانيم از حق دفاع خواهيم كرد.


کاربری در پست خود نوشت: دست خدا مردم را در گرمای روز قدس با دهان روزه به خیابان می‌آورد . رهبرانقلاب: بنده به حرکت عمومی اعتماد دارم؛ معتقدم «یَدُ اللهِ مَعَ الجَماعَة»؛ اعتقاد دارم دست خدا است که دارد کار میکند؛ روز قدس را نگاه کنید، در آن گرما با آن دهان روزه؛ چه کسی مردم را می‌آورد در این خیابانها؟ چه گیرشان می‌آید از آمدن در این خیابانها؟ این دست خدا است؛ خدا را می‌بینیم، اعتماد میکنیم به این حرکت مردمی، به این احساس مردمی، به این صدق و بصیرت مردمی اعتماد میکنیم. 


کاربری در پست اینستاگرام خود نوشت: حضور عظیم مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس. برای حمایت از قدس صدای یک پارچه مرگ بر آمریکا به گوش میرسد. مرگ بر آمریکا




کاربری در پست خود نوشت: جمعه یک دریا فلسطین می شویم.



کاربر دیگری در پست خود نوشت: نزدیک است ندای رهبرمان قدس را خدا آزاد کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.