سر مربی پرتغال ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش معتقد است تغییر تاکتیک به این تیم کمک کرد در یک چهارم نهایی یورو 2016 مقابل لهستان به پیروزی برسد.

فرناندو سانتوس در واکنش به پیروزی 5 بر 3 تیم ملی پرتغال برابر لهستان در ضربات پنالتی گفت: لهستان بازی
را خوب شروع کرد اما استراتژی من با ویلیام کاروالیو، رناتو سانچز و آدرین سیلوا این بود که بازیکنان آنها ببندیم. ما اجازه دادیم آنها کمی بازی را در اختیار بگیرندو ما قادر به کنترل میلیک نبودیم. بنابراین من با رناتو صحبت کردم اوضاع را تغییر دهد و از نانی خواستم کمی در عمق بازی کند.

سانتوس افزود: خوشبختانه ما به وسیله  رناتو به گل رسیدیم - اما لهستان تیم بسیار خوبی است که می داند چگونه با حریفان خود بازی کند. اما ما خوب کار کردیم ،رو به جلو بازی کردیم و فرصت های گلزنی ما بهتر بود، هر چند لهستان هم چند فرصت داشت.

من فکر می کنم ما در برابر یک تیم بسیار خوب عادلانه پیروز شدیم.
سانتوس گفت: هرچه جلوتر می رویم ، به هدف مان نزدیک تر می شویم. ما بلندپرواز هستیم و ما می خواهیم شادی بزرگی را به مردم پرتغالی هدیه کنیم.

سانتوس درباره پنالتی ها گفت: در ضربات پنالتی شما باید شخصیت بزرگ خود را نشان دهید. من می دانستم که لهستان در پنالتی عالی است چرا که آنها در دور قبل  در ضربات پنالتی به پیروزی رسیده بودند اما من به بازیکنان گفتم آرام و خونسردا باشند زیرا می دانستم آنها گل خواهند زد.
سانتوس در ادامه گفت: در این بازی په‌په کارش را عالی انجام داد و کریستیانو رونالدو هم فوق‌العاده بود. مردم فقط درباره اینکه آیا رونالدو گل زده است یا نه صحبت می‌کنند. او امشب گل نزد، اما بازی فوق‌العاده بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار