معاون نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل ضمن مطرح کردن اظهاراتی گستاخانه علیه کشورمان، گفت ایران آشکارا به جنبش مقاومت لبنان کمک می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، معاون نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از افزایش توانمندی‌های حزب الله لبنان پس از جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ ابراز ناخرسندی کرد. 

دیوید اسحاق روئت ضمن اعلام این مطلب، ناراحتی خود را از کمک‌هایی که حزب الله و گروه‌های فلسطینی از ایران دریافت می‌کنند نیز ابراز داشت. 

روئت در سخنانی در سازمان ملل گفت: حزب الله تا پیش از سال ۲۰۰۶، حدود پانزده هزار فروند موشک در اختیار داشت و اکنون این تعداد به بیش از یکصد و سی هزار موشک افزایش یافته است. وی خطاب به نمایندگان کشور‌ها گفت: کشورهای کدام یک از شما بیشتر از یکصد و سی هزار موشک در اختیار دارد؟ حزب الله این تعداد موشک در اختیار دارد. اوضاع بسیار خطرناک است تا جایی که تعداد موشک‌ها در برخی روستا‌ها از تعداد منازل آن روستا‌ها بیشتر است. 

وی در ادامه در اظهاراتی گستاخانه گفت: «هر جا تروریسم باشد، ایران هم هست. تهران از اقدامات و فعالیت‌های حزب الله حمایت می‌کند و آشکارا کمک‌های مالی در اختیار آن قرار می‌دهد و حزب الله نیز تلاشی برای پنهان کردن آثار (کمک‌های مالی ایران) نمی‌کند.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۲ تير ۱۳۹۵
مگر امریکا کمکهایی که به شما برای کشتار کودکان استفاده میشود را پنهان میکند.که حالا ناراحتی.
آخرین اخبار