نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه ای از حضور حماسی، وحدت بخش و دشمن شکن مردم این استان در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی در این بیانیه آورده است: حضور مردم در این راهپیمایی مایه عزت و سربلندی میهن اسلامی، خشنودی قلب ولی عصر (عج)، یاس دشمنان اسلام و قرآن، تبری، انزجار و تنفر از جنایتکاران صهیونیست، حامیان مستکبر و مزدوران منطقه ای آنها از جمله آل سعود و داعش شد.
امام جمعه شهر اراک ، این حضور آگاهانه و وحدت آفرین را به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم وفادار استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض کرده و از تمامی اقشار جامعه به ویژه دست اندرکاران این حضور و حماسه؛ صمیمانه سپاسگذاری کرده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزوده است: از خداوند متعال می خواهم تا ملت بزرگ ما را در سایه رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، وحدت کلمه، همبستگی ملی، مجاهدت و فداکاری در تمامی صحنه ها پیروز نماید و دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن به ویژه صهیونیست های غاصب و اشغالگر، داعش و آل سعود را ذلیل و شر آنها را از سر منطقه، اسلام و مسلمانان دفع و قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین را پیروز و سربلند نماید.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، بیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.