رئیس هیئت اسکیت استان همدان گفت: سه ملی‌پوش همدانی برای اعزام به مسابقات جهانی اسکیت به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مهدی مجیدی با اشاره به دعوت اسکیت‌بازان همدانی به اردوی تیم ملی اسکیت اظهار داشت: این اردو به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی خوراسگان شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: در روز اول اردو نیز از ورزشکاران دعوت شده تست رکوردگیری به عمل می‌آید و نفرات برگزیده مربیان تیم ملی جواز حضور در ادامه اردو را خواهند داشت.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان با اشاره به نفرات دعوت‌شده به این اردو گفت: عرفان زنگنه، سجاد محمدی ساسان و امیر صفری ۳ اسکیت‌باز دعوت‌شده استان همدان به این اردو هستند.

مجیدی خاطرنشان کرد: این نخستین سالی است که حضور فعال اسکیت‌بازان استان همدان را در مسابقات جهانی شاهد هستیم و امیدواریم با حمایت مسئولان ورزش استان شاهد شکوفایی استعدادها در این رشته ورزشی باشیم.

وی بابیان اینکه هیئت اسکیت استعدادیابی را در برنامه خود دارد، بیان کرد: استعدادیابی از طریق بهترین مربی‌ها انجام می‌شود و انتظار داریم چهره‌های جدیدی شناسایی شوند.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان عنوان کرد: جوانان همدانی نه‌تنها در سطح کشور بلکه در سطح بین‌الملل نیز می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

مجیدی از افزایش ۵ برابری استقبال از دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی اسکیت در مقایسه با پارسال خبر داد، گفت: اسکیت در همه شهرستان‌های استان فعال‌شده و خوشبختانه افراد به نام و صاحب‌منصبی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: با استاندارد شدن کف‌پوش‌ها اسکیت‌بازان و علاقه‌مندان به این ورزش بهتر می‌توانند در مسابقات کشوری حاضر شوند چراکه تجربه تمرین بر روی کف‌پوش استاندارد را دارند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار