سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: مشکل خاصی برای حضور خبرنگاران در هیات فوتبال در زمان ثبت قرارداد بازیکنان نفت وجود ندارد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که پنج شنبه هفته گذشته و در نخستین روز ثبت قرارداد نفتی ها در هیات فوتبال استان تهران، خبرنگاران و عکاسان زیادی با حضور در اتاق رضا عابدینی دبیر هیئت فوتبال تهران از لحظه ثبت قرارداد نفتی ها خبر و عکس گرفتند، اما امروز و در زمان ثبت قرارداد ارشیا جباری با نفت از سوی مسئولان هیات فوتبال اعلام شد که نفتی ها اجازه نمی دهند از این رویداد خبری تهیه شود و خبرنگاران اجازه ورود به اتاق عابدینی را ندارند.
 
با این حال رحیم ایرانیان سرپرست نفت درباره این موضوع به خبرنگار ما گفت: باشگاه نفت مشکلی برای تهیه خبر از لحظه ثبت قرارداد بازیکنانش ندارد و شاید به دلیل این که من همراه با جباری به هیات فوتبال نرفتم، مسئولان هیات فوتبال تهران از ورود خبرنگاران جلوگیری کرده اند.
 
وی افزود: همان طور که مطلع هستید روز پنج شنبه که بازیکنان نفت برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال رفتند بدون هیچ مشکلی اجازه ورود خبرنگاران و عکاسان به اتاق عابدینی داده شد و آن ها از ثبت قرارداد بازیکنان ما خبر تهیه کردند که به عنوان سرپرست باشگاه نفت از آن ها تشکر می کنم. به هر حال در روزهای آینده از طرف باشگاه نفت مشکلی برای حضور خبرنگاران در هیات فوتبال به وجود نمی آید و اصحاب رسانه می توانند بدون هیچ مشکلی به رسالت خبری خود بپردازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار