کانون پرورش فکری گیلان در راستای آموزش فرهنگ غنی بومی و محلی گیلان گام بر می دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛  استاندار گیلان صبح امروز در دیدار با مدیر کل و جمعی از مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ضمن تاکید بر فعالیت هرچه بیشتر کانون پرورش فکری کدر راستای آموزش فرهنگ غنی بومی و محلی گیلان گفت :باتوجه به جاذبه‌های محلی که در گیلان وجود دارد، اشتیاق کودکان و نوجوانان برای بهره‌مندی از این برنامه‌ها بیشتر شده است و یکی از جنبه های این فرهنگ آموزش زبان مادری با توقیت جاذبه های آن برای نسل جوان است.

محمد علی نجفی با اشاره به اینکه فکر، اندیشه و نبوغ بالای کودکان و نوجوانان گیلان باید مورد توجه قرار گیرد افزود: کانون هرچه می تواند فعالیتهایش را در بخش ها و شهرهای کوچک و مراکز دهستان ها که دارای امکانات کمتری برای نوجوانان و کودکان است گسترش دهند و فرمانداران و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان موظف هستند کمال همکاری را با کانون داشته باشند و این مسئله را در اولین جلسه‌ی شورای برنامه‌ریزی طرح خواهم کرد.

در این دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به اینکه 31 مرکز ثابت و یک مرکز سیار روستایی در سطح استان در حال فعالیت است گفت : باتوجه به دستور استاندار گیلان مبنی بر فعال کردن 16 مرکز سیار روستایی در سطح استان، تحول اساسی در گیلان اتفاق خواهد افتاد .

علی پورحسن به افتتاح 4 فروشگاه محصولات تولیدی کانون و یک مرکز فراگیر ویژه ناتوانان جسمی و حرکتی در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت : در چند ماه آینده نیز 2 مرکز دیگر در رودسر و تالش به بهره‌برداری خواهد رسید.

در پایان این دیدار لوح تقدیری از سوی علیرضا حاجیان‌زاده مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به پاس حمایت‌های استاندار گیلان از برنامه‌ها و طرح‌های کانون گیلان به وی اهدا شد.



انتهای پیام/

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.