مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: صادق محرمی بازیکن جدید سرخپوشان به عنوان سهمیه سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود .

محرمی سهمیه امیدها  استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در حالی که گفته می شود صادق محرمی سهمیه لیگ برتری محسوب می شود اما این موضوع تکذیب شد.

مصطفی شهبازی مسئول کمیته نقل و انتقالات در این خصوص گفت:اگر محرمی بعنوان بازیکن زیر 21 سال ملوان در فصل گذشته توپ می زد ، در آن صورت برای باشگاه پرسپولیس هم سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود.

در واقع اگر محرمی به عنوان سهمیه زیر 23 سال در ملوان بازی می کرد،در آن صورت برای پرسپولیس نیز سهمیه لیگ برتری است و این باشگاه یک سهمیه لیگ برتری اش را با جذب این بازیکن از دست می داد.

وی ادامه داد: در صورتی که این بازیکن در تیم امید ملوان بازی کرده باشد ،سهمیه بزرگسال محسوب نخواهد شد و پرسپولیس هنوز یک جای خالی برای سهمیه بزرگسالان خود خواهد داشت.

شهبازی تاکید کرد: طبق آیین نامه نقل و انتقالات تمامی تیم هایی که به لیک دسته اول سقوط می کنند،بازیکنان آنان سهمیه لیگ برتری محسوب می شوند،اما در مورد صادق محرمی این موضوع صدق نمی کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه پرسپولیس باید مدارک این بازیکن جدید را به کمیته نقل و انتقالات ارائه دهد، تا نظر نهایی را در این خصوص اعلام کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهبازی ، محرمی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار