معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برنامه های روز قلم در خراسان رضوی را اعلام کرد.

اعلام ویژه برنامه های روز قلم در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف امینی در خصوص برنامه های روز قلم گفت: به مناسبت بزرگداشت 14 تیرماه روز قلم کارگاه هم نویسی خوشنویسی با محوریت اشعار استاد حمید سبزواری و با همکاری معاونت فرهنگی ارشاد خراسان رضوی، انجمن خوشنویسان مشهد و مدیریت بازار کتاب گلستان و فرهنگسرای بهشت برگزار می شود.

وی گفت: این برنامه روز یکشنبه 13 تیرماه در بازار کتاب گلستان مشهد برگزار می شود.

معاون فرهنگی ارشاد خراسان رضوی از رونمایی کتاب ناگهان جنگ در 14 تیرماه همزمان با روز قلم خبر داد و گفت: کتاب ناگهان جنگ خاطرات سردار غفاری از رزمندگان دوران دفاع مقدس رونمایی می شود و از نویسنده کتاب و خانواده شهدای قلم با همکاری معاونت فرهنگی، انجمن بانوان ناشر و اهل فلم در هنرستان هنرهای زیبای پسران تجلیل می شود.

امینی افزود: برگزاری کارگاه آموزشی ادبیات داستانی همراه با نقد و بررسی و تحلیل آثار ادبیات جهانی 13 تیرماه با حضور استاد سید سعید موسوی در دفتر شعر و ادبیات مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار می شود.

وی گفت: شب شعر حریم آفتاب با حضور شاعران و ادب دوستان سه شنبه 16 تیرماه در مجتمع سلطان علی مشهدی برگزار می شود.

معاون فرهنگی ارشاد خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در کلیه شهرستان های خراسان رضوی فعالیت های مختلف در قالب برگزاری جلسات ادبی، تجلیل از مولفین، برگزاری نمایشگاه کتاب و ... برنامه های مختلفی به این مناسبت برگزار می شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.