بسیاری از مشکلات جامعه امروز نشأت گرفته از الگو قرار دادن تفکر و زندگی غربی و استفاده از ماهواره ها است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده سپاه آمل ،در نشست مودت فرماندهان پایگاه‌های بسیج محلات شهرستان گفت: دشمنان، جوانان ما را در خط مقدم مورد تهاجم فرهنگی قرار داده‌اند و شبکه‌های ماهواره‌ای یکی از مهم‌ترین سلاح دشمن برای تهاجم فرهنگی است.

سرهنگ حکمت داجلیری ماهواره ها در خانواده را مروج فرهنگ و زندگی پوچ غربی و عامل تزلزل بینان خانواده عنوان کرد و افزود: از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت می‌خواهم که تا با الگو قرار دادن زندگی ائمه اطهار (ع) و حمایت از قداست خانواده، جامعه را به سمت و سوی ارزش‌های انسانی و الهی سوق دهند.

وی به ماموریت های بسیج در سال جدید اشاره کرد و گفت: اصلی ترین ماموریت بسیج در سال جدید معنویت و بصیرت افزایی و کیفی سازی برنامه‌های بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آمل یکی دیگر از برنامه های مهم بسیج را حضور پررنگ در برنامه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و بصیرتی دانست و افزود:مناسبت های دفاع مقدس، هفته بسیج، مذهبی، ملی و همایش های بزرگ بسیج باید با حضور پر رنگ بسیجیان برگزار شود.

سرهنگ داجلیری با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهدا، یکی از مواردی است که در الگو سازی جوانان بسیار حائز اهمیت ماست متذکر شد: فرماندهان پایگاه ها باید با اشرافیت کامل و با هماهنگی سپاه نسبت به برگزاری یادواره های شهداء همراه با مشارکت اقشار مختلف جامعه اقدام کنند.

وی مساله جدایی برخی کشورهای اروپایی از اتحادیه اروپا را قابل توجه دانست و افزود: آنچه که از تحولات جهانی مشاهده می‌شود می‌توان گفت تمامی تهدیدات کشورهای غربی برای منطقه به تدریج به خودشان برمی‌گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.