میر الماسی : امیدورام شرایط حضور لیموچی فراهم شود

مدیر تیم های ملی گفت : حمایت های خوبی از ما صورت گرفته اما امیدوارم مسئولان کمک کنند تا سرمربی تیم ملی بانوان هم همراه بازیکنش راهی المپیک شود .

رضا میر الماسی مدیر تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پاسخ گوی سوالات شد .
وی ابتدا و در خصوص اردوی ملی پوشان المپیکی کشورمان گفت :
بازیکنان المپیکی  ما اردوی داخلی خود را از 20 تیر ماه آغاز می کنند و پس از آن بلافاصله راهی ریو می شوند .

 میرالماسی درادامه  افزود : در حال حاضر نوشاد و نیما عالمیان با یکدیگر در بابل مشغول به تمرین هستند و ندا شهسواری هم همراه با مربی و بازیکنان کره ای در گلستان مشغول به تمرین است ، هر سه بازیکن  بیستم  تیر ماه به تهران می آیند تا در محل آکادمی تنیس روی میز با دیگر ورزشکاران به تمرین بپردازند .

وی در خصوص حضور حضور بازیکنان خارجی در کنار ملی پوشان هم گفت :
قرار است که چند بازیکن کره جنوبی به ما اضافه شوند و ما در همین خصوص رایزنی هایی هم داشته ایم . علاوه بر کره جنوبی ها 2 بازیکن کره شمالی در تهران حضور دارند . همچنین صحبت هایی هم با چند بازیکن اروپایی داشته ایم که هنوز به نتیجه نرسیده است .

میر الماسی در مورد آمادگی بازیکنان و اردوی آسیایی آن ها گفت :
خوشبختانه در چین ، کره جنوبی و ژاپن شاهد برگزاری اردو و مسابقات خوبی بودیم . این تور ها با عث شد تا بازیکنان به مراتب وضعیت بهتری را پیدا کنند و از لحاظ روحی به آمادگی بالایی دست یابند . حالا هم تلاش داریم تا با استفاده از دکتر تغذیه ، دکتر روانشناس و مربی بدنساز بازیکنان را به وضعیت خوبی برسانیم .
مدیر تیم های ملی در خصوص انصراف ملی پوشان از  تور کره شمالی اظهار داشت : حاضر نشدن در کره شمالی اتفاق خوبی بود زیرا بازیکنان حاضر در کره شمالی بازیکنان سطح بالایی نبودند و اصلا در رده بندی جهانی حضور نداشتند . به همین دلیل اگر بازیکنان ما در آستانه المپیک آن ها را شکست می دادند جایگاهشان تغیر نمی کرد اما اگر شکست می خوردند رده آن ها پایین می آمد و این مسئله می توانست در سید بندی المپیک برای آن ها مشکل آفرین شود .

مدیر تیم های ملی تنیس روی میز در پایان و در خصوص کمک های صورت گرفته توسط کمیته ملی المپیک و وزرات ورزش و جوانان عنوان کرد: خوشبختانه کمک های خوبی توسط کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است اما تنها موضوعی که به شدت در حال حاضر ما اذیت می کند مسئله سرمربی تیم ملی بانوان است . 

لیموچی در المپیک گذشته با وجود این که ندا شهسواری راهی المپیک شده بود این بازیکن را همراهی نمی کرد و امسال هم ظاهرا خبری از اعزام این مربی نیست . امیدورام کمیته ملی المپیک شرایط لازم برای حضور لیموچی در المپیک را فراهم کند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار