تیم فوتبال مشهد برای برگزاری اردوی تدارکاتی فردا رهسپار ترکیه می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال اف سی مشهد برای برپایی اردوی تدارکاتی و برگزاری چند دیدار تدارکاتی صبح فردا عازم کشور ترکیه می شوند.

در این اردو تمامی نفرات جذب شده تیم فوتبال مشهد به همراه بازیکنانی که قراردادشان برای لیگ شانزدهم تمدید شده است حضور دارند، مالک باشگاه مشهدی در این اردو همراه تیم به کشور ترکیه سفر نمی کند.

قراراست مشکی پوشان مشهدی ده روز در آنجا در طی دو نوبت و عصر تمرینات خودشان را برای حضور هر چه بهتر در لیگ زیر نظر فرهاد کاظمی پیگیری کنند.

تیم فوتبال مشهد تاکنون بازیکنانی نظیر خانزاده،امیرحسین موسی زاده،عباس عسگری،عباس کاظمیان،ایوب کلانتری،روح الله سیف الهی،ابراهیم کریمی،رضا درویشی،شکر زاده،اصغری،مرتضی رنجبر،وحید نجفی و فرشادهاشمی را برای لیگ شانزدهم به خدمت گرفته است،هم چنین در طی این چند روز یک دروازه بان برزیلی دیگر هم در تمرینات این تیم شرکت کرده است تا در صورت موفقیت در تست های پزشکی در لیگ شانزدهم با پیراهن مشکی پوشان مشهدی به میدان برود.

 شنیده ها حاکی از آن است که در اردوی ترکیه این  احتمال وجود دارد، دو بازیکن خارجی دیگر هم در تمرینات این تیم شرکت کنند تا در صورت صلاح دید فرهادکاظمی برای فصل آتی لیگ برتر به این تیم اضافه شوند.

تیم فوتبال مشهد تاکنون بازیکنان بزرگی را نظیر عنایتی،جعفرپور،نوری را از دست داده است و جایگزین های خوبی برای آنها به خدمت گرفته است.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار