معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی از راه اندازی بیش از 5 هزار پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سلمان دانشور افزود: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی متولی جمع آوری زکات برعهده دبیرخانه شورای زکات کمیته امداد است که امید است مردم روزه دار استان با پرداخت زکات فطریه خود این نهاد را درراستای خدمت رسانی به محرومان یاری دهند.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در بین دیگر نهاد و موسسات خیریه بیشترین مددجو را تحت حمایت دارد.

معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی افزود: مردم استان سال قبل بیش از 20 میلیارد تومان از محل صندوق های صدقات کمک کرده اند و در سه ماهه اول امسال نیز 6 میلیارد تومان که این کمک های در سرفصل های هزینه درمان ، فعالیت های فرهنگی، ساخت و ساز مسکن و جهیزیه نوعروسان تحت حمایت صرف شده است. دانشور از توزیع بیش از 70 هزار کسیه همیان مولا در استان خبرداد و گفت: خیران دراین راستا 200 میلیون تومان کمک کردند که در قالب 20 هزار سبد کالای غذایی بین محرومان و نیازمندان توزیع شد.

وی همچنین به کمک 2 میلیارد تومانی نیکوکاران برای اطعام خانواده های مددجو این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه 360 هزار نفر مددجو تحت حمایت کمیته امداد هستند از قبل این کمک ها در ماه مبارک رمضان با پهن کردن سفره و غذاهای بسته بندی شده گرم مددجویان بهره مند شدند.

معاونت توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی عنوان کرد: با اقدامات انجام شده در استان موفق شدیم بیش از 80 درصد از تعهدات کمیته امداد را در سطح استان محقق کنیم.

دانشور از تحت حمایت 18 هزار یتیم در استان خبرداد و گفت: این ایتام بیش از 60 هزار حامی دارند. به گفته در هفته اکرام ایتام 4 هزار نفر حامی برای ایتام استان شناسایی و آمادگی خود را اعلام کردند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار