شکایت مسئولان ، حساب‌های شهرداری تالش را مسدود کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  گیلان؛ سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش با اعلام این خبر گفت: شکایت مسئولان از شهرداری تالش حساب‌های این نهاد را مسدود و پرداخت حقوق کارگران و ارائه خدمات به مردم شهر را با مشکل مواجه کرده است.

علی وانوایی مسدود شدن حساب‌های شهرداری تالش را جزء مشکلات این شهر اعلام کرد و افزود: مسئولان به دلیل فعالیت سنوات گذشته در زمینه تعریض خیابان‌ها و واگذاری امور اراضی برای این امر از شهرداری تالش شکایت کردند که موجب مسدود شدن حساب‌های این نهاد شده است.

وی دلیل محکومیت شهرداری در پی شکایت مسئولان شهر را تعلل در ارائه مدارک و مستندات مربوط به این پرونده عنوان کرد و ادامه داد: به همین دلیل حساب‌های شهرداری تالش مسدود شده است.

وانوایی با درخواست از مسئولان شاکی برای گذشت از شکایت خود اضافه کرد: از مسئولان می‌خواهیم شهر را دچار مشکل و خدمت به مردم را تعطیل نکنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش گفت: عدم چشم‌پوشی از پرونده شکایت علیه شهرداری تالش موجب ضرر و زیان به مردم شهر می‌شود و پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

وانوایی با ابراز امیدواری از برطرف شدن این مشکلات، درباره دست از کار کشیدن کارگران شهرداری تالش، خاطرنشان کرد: کارمندان و کارگران شهرداری از نیروهای خوبی بوده و به وظایف خود واقف بوده و در حال انجام وظیفه هستند.

وی تصریح کرد: کارگران شهرداری خواستار توضیح درباره مسدود شدن حساب‌های شهرداری و عدم پرداخت حقوق خود بودند که پس از توضیحات به آنها قانع شدند اما ما همچنان نگران وضعیت حقوق کارگران شهرداری هستیم.


انتهای پیام/ع
برچسب ها: گیلان ، حساب ، مسدود ، شهرداری ، تالش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.