سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی گفت:جذب بازیکنان بومی در تیم فوتبال ماشین سازی و معرفی این جوانان به فوتبال کشور هدف اصلی مسئولان این تیم است.

اقدم:بومی سازی هدف نهایی مسئولان ماشین سازی استمجید اقدم در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط کنونی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهارکرد:خوشبختانه شرایط کنونی ماشین سازی قابل قبول است و شاید بتوانیم این تیم را جزء جوان ترین تیم لیگ برتر بنامیم. چرا که هدف این تیم جذب بازیکنان جوان است.

وی در ادامه افزود:ما باتوجه به نقاط ضعفی که در تیم داشتیم در بیشتر خطوط بازیکنانی را جذب و در این راستا جوانان جویای نامی را به این تیم جذب کردیم و سعی می شود که باز هم بازیکنان دیگری را به تیم بیاوریم.

اقدم درباره هدف گذاری مسئولان باشگاه نیز عنوان کرد:امسال هدف مدیریت باشگاه،حفظ تیم در لیگ است و رسیدن به رده های میانی جدول نیز با توجه به جذب بازیکنان بومی و جوان دور از دسترس نیست. در حال حاضر نگاه خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی به این مسئله مهم، جلب شده است که بازیکنان جوان و بومی را در این تیم به خدمت بگیرد.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی عنوان کرد:ما برنامه های مناسبی برای تقویت تیم در لیگ شانزدهم داریم که این برنامه ها را اجرایی می کنیم.

وی یادآورشد:امیدوارم که ماشین سازی در لیگ شانزدهم ضمن ارتقاء جایگاه جدولی، دل هواداران پرشور تبریزی را شاد کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار