راه‌های شهرستان يزد با توجه به اينكه مركز مواصلاتی استان و كشور است نيازمند نگه‌داری و توجه ويژه اداره كل راه و شهرسازی استان و شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرپرست فرمانداری يزد در نشستی با مديركل راه و شهرسازی استان و رئيس اداره راه شهرسازی شهرستان يزد با اشاره به اينكه شهرستان يزد با توجه به جمعيت پوشش داده در خود از ديگر شهرستان‌ها متفاوت است، اظهار داشت: به دليل اينكه يزد، مركز استان است برخی از خدمات و اقدامات شهرستان‌های ديگر نيز در اين شهرستان پيگيری می‌شود و از همين رو می‌طلبد تا نگاه ویژه‌ای به شهرستان يزد بشود و حمايت ها و مساعدت های مديران دستگاه های اجرايی استان بيشتر باشد.

سالاری تأکید كرد: راه‌های شهرستان يزد نيز از گستردگی خاصی برخوردار است و با توجه به اينكه مركز مواصلاتی استان و كشور هست نيازمند نگه‌داری و توجه ويژه اداره كل راه و شهرستان استان و شهرستان است.

وی در بخش ديگری از سخنانش خواستار تسريع در واگذاری زمين برای امور خيريه در شهرستان يزد شد و اذعان داشت: هنگامی‌که خيرين بزرگوار برای امور خيريه اقدام می‌کنند اگر در امر واگذاری زمين به آنان بر اساس مقرارت تسريع شود، امری مبارك و مطلوب است.

در ادامه اين جلسه نيز محمدرضا نقصان محمدی مديركل راه و شهرسازی استان نيز با تشريح وضعيت راه‌های شهرستان يزد و اقدامات صورت گرفته از نگاه ويژه و خاص اين اداره كل به شهرستان يزد خبر داد.

وی راه‌های مواصلاتی استان و شهرستان يزد را به سبب قرارگیری در كريدور شمال به جنوب كشور از اهميت خاصي برخوردار دانست و تأکید كرد: نگه‌داری راه‌ها و ماشین‌آلات راه‌سازی نيازمند تخصيص بودجه‌های مناسب‌تری است كه پيگيری اين امور در رأس اقدامات اداره كل راه و شهرسازی قرار دارد.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: یزد ، مسئولان ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار