کاپیتان تیم‌ملی تکواندو شرایط روحی و روانی ملی‎پوشان را خوب توصیف و خاطر نشان کرد: بسیار روی این موضوع کار کرده‎ایم و قطعا بازیکنان با بهترین روحیه عازم مسابقات المپیک خواهند شد.

با بهترین روحیه عازم مسابقات المپیک می شویمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود حجی‎زواره ضمن ابراز خرسندی از حضور در اهواز عنوان کرد: در ابتدا جا دارد از پورسلان (رئیس هیات تکواندو خوزستان) و محمدزاده (دبیر هیات تکواندو خوزستان) تشکر کنم که زحمات زیادی برای ما کشیدند و بستر مناسب را جهت حضور تیم‎ملی در خوزستان فراهم کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم حضور ما در اهواز، بار فنی مثبتی برای تکواندوکاران این استان داشته باشد و به یاری خدا بتوانند در آینده جا پای ما بگذارند و برای کشور عزیزمان افتخار کسب کنند.

کاپیتان تیم‎ملی تکواندو کشورمان با بیان این‎که برای المپیک به عنوان نفر ذخیره معرفی شده است، گفت: در وزن من مهدی خدابخشی به ریو اعزام خواهد شد که ان‌شاءالله این عزیز با بهترین مدال که همان طلا باشد به کشور بازگردد. آرزوی قلبی‎ام این است که هر کس شایسته است به مسابقات اعزام شود و حتما خدابخشی این شایستگی را داشته است و آرزو می‎کنم که بهترین نتیجه را نیز کسب کند اما در هر صورت من آمادگی کامل را دارم که چنان‎چه خدای ناکرده مشکلی برای نفر اصلی پیش آید، جایگزین شوم.

او با بیان این‎که همواره از تکواندو به عنوان یکی از رشته‎های مدال‎آور در المپیک یاد می‎شود، افزود: خوشبختانه سه هوگوپوش اصلی ما زحمات بسیار زیادی در تمرینات می‎کشند و من امیدوارم که این بار برخلاف دوره‎های گذشته که بار کسب مدال کاروان ایران روی تکواندو بوده است، این‎گونه نباشد و همه رشته‎ها بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند تا ملی‎پوشان ما راحت‎تر کار خود را دنبال کنند.

حجی‎زواره در پایان شرایط روحی و روانی ملی‎پوشان را نیز خوب توصیف و خاطر نشان کرد: بسیار روی این موضوع کار کرده‎ایم و قطعا بازیکنان با بهترین روحیه عازم مسابقات المپیک خواهند شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار