هفتمین روز از اردوی پارالمپیک دو و میدانی به میزبانی خرم آباد در مجموعه تخصصی آکادمی در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ مربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور و گفت: این اردو با شرایط خوبی جهت آمادگی بیشتر ورزشکاران برای مسابقات پارالمپیک در حال برگزاری است.

بهرامی افزود: اردو به صورت متمرکز در 3 منطقه لرستان، تهران و تبریز برگزار می شود که در لرستان نیزاین اردو در آکادمی تخصصی پرتاب ها ی خرم آباد آغاز شده و تا 10 شهریوماه ادامه خواهد داشت.

دراردوی دوو میدانی لرستان 5 نفر از ورزشکاران سهمیه دار مهمان مردم خرم آباد هستند و از امکانات و تجهیزات آکادمی خرم آباد استفاده می کنند.

حامد امیری ( پرتاب وزنه) ؛ سجاد محمدیان( پرتاب وزنه) از لرستان و جواد مردانی( خوزستان- پرتاب نیزه)، محمد خالوندی( کرمانشاه- پرتاب نیزه) و خانم هاشمه متقیان (خوزستان- پرتاب نیزه) ورزشکاران حاضر در اردو هستند که برای آمادگی بیشتر در مسابقات پارالمپیک ریو تمرین می کنند.

حامد فتحی گنجی از لرستان یکی دیگر از ورزشکارانی است که 22 تیرماه برای کسب سهمیه مسابقه خواهد داشت که در صورت موفقیت به آمار ورزشکاران پارالمپیکی اضافه خواهد شد.

تا کنون 19 نفر از ورزشکاران دوومیدانی موفق به کسب سهمیه شده اند ، اعزام این ورزشکاران به مسابقات پارالمپیک 10 شهریور ماه انجام می شود.

انتهای پیام/ف

دوره قبلی لرستان موفق شد 1 طلا، 2 نقره و 1 برنزو به عبارتی 20 درصد مدال های دو و میدانی کشور در مسابقات پارالمپیک را کسب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.