بهزیستی آبادان هزینه تحصیل 320 دانشجو را پرداخت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رییس اداره بهزیستی شهرستان آبادان گفت:این اداره تاکنون هزینه تحصیل حدود 320 دانشجوی زیر پوشش را در مقاطع مختلف تحصیلی پرداخت کرده است.

سعید ایثاری در آیین گلریزان کمک به بیماران زیر پوشش بهزیستی آبادان افزود:کمک های جانبی به معلولان شامل کمک هزینه تامین مسکن و اشتغال می باشد که به صورت موردی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی افراد زیر پوشش این اداره را 6 هزار و 176 نفر خواند و گفت:سه هزار و 450 نفر نیز شامل معلولان ذهنی، جسمی، حرکتی و ناشنوایان از خدمات این اداره هستند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبادان در خصوص ارائه خدمت به معلولان نیز، افزود:خدمات به معلولان، دائمی است و افرادی که از معلولیت شدید رنج می برند، مستمری دریافت می کنند که در شهرستان آبادان، هزار و 200 مددجو کمک هزینه نگهداری در منزل از این اداره دریافت می کنند.

ایثاری با تشریح طرح های بهزیستی آبادان برای اشتغال مددجویان زیرپوشش این اداره، گفت:در این راستا حدود 90 طرح به سازمان منطقه آزاد اروند ارائه شده که پس از تصویب و تامین اعتبار، 210 بازتوان زیرپوشش می توانند مشغول به کار شوند.

وی  همچنین با درخواست از نیکوکاران برای کمک به مددجویان این نهاد، افزود:بیش از 500 فرزند بی سرپرست در شهرستان وجود دارند که خیران و نیکوکاران می توانند با شرکت در طرح حامی با پرداخت ماهیانه حداقل 300 هزار ریال کودکی را به سرپرستی بپذیرند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.