ساری،

جوادی املی: ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ضرورتی اساسی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء گفت: تحقق جریان حجاب و عفاف از نکات ارزشمندی است که برای نهادینه سازی آن گام برداریم و کوشا باشیم.

حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی گفت:تنها ظرفیتی که از همه دشوارتر اما برای زمینی کردن حقایق امکان دارد، حکومت است که می تواند زمینه تحقق معارف را فراهم کند .

وی گفت:نزاع در عالم طبیعت و بشر است و آن جایی که شهوت، مقام و هوی و هوس وجود دارد درگیری است و زمانی که توانستیم با خواسته های نفسانی مبارزه کنیم پیروز هستیم.

حجت الاسلام جوادی آملی با بیان این که مهم است انسان در جهاد اکبر موفق باشد، گفت: نزدیک ترین امر به عدالت در نهی از هوای نفس است که باید در این عرصه مراقبت لازم را صورت دهیم.

رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء افزود: تحقق عدالت و حسن خلق از جمله امور ارزنده و گرانقدری است که دستگاه های اجرایی باید در راستای تحقق آن کوشا بوده و اهتمام شایسته ای داشته باشند.

وی با بیان این که ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ضرورتی اساسی است، گفت: تحقق جریان حجاب و عفاف از نکات ارزشمندی است که برای نهادینه سازی آن گام برداریم و کوشا باشیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار