به رغم درخواست‌های بین‌المللی برای توقف ساخت شهرک‌های غیر قانونی؛

مجوز ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای صهیونیست‌ها در شرق بیت‌المقدس صادر شد

مقامات رژیم صهیونیستی با طرح ساخت حدود ۸۰۰ واحد مسکونی برای شهرک‌نشینان در شرق بیت‌المقدس و مناطق اطراف آن موافقت کردند.

مجوز ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای صهیونیست‌ها در کرانه باختری صادر شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند سران این رژیم با طرح ساخت حدود ۸۰۰ واحد مسکونی برای شهرک نشینان در شرق بیت المقدس و مناطق اطراف آن موافقت کردند. 

 تا شامگاه یکشنبه هنوز بیانیه‌ای رسمی در این خصوص منتشر نشده است، اما روزنامه «هاآرتص» به نقل از یک مسئول صهیونیست، که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد این اقدام همزمان با تصمیم ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی برای فلسطینی‌ها در منطقه‌ای عربی در بیت المقدس که انتقاد جریان راستگرا را به دنبال داشت صورت می‌گیرد. 

بر اساس گزارشهایی که رسانه‌های رزیم صهیونیستی منتشر کرده‌اند، ۶۵۰ واحد مسکونی در «معالیه ادومیم» که شهرکی بزرگ در کرانه باختری نزدیک بیت المقدس است ساخته خواهد شد. 

۱۴۰ واحد مسکونی دیگر در «راموت» و حدود ۱۰۰ واحد در «هار حوما» و «بسجات زئیف» ساخته خواهد شد که شهرکهایی در اطراف قدس هستند که در سرزمینهای اشغالی سال ۱۹۶۷ احداث شده‌اند. 
 
بر اساس این گزارش‌ها، منازلی که برای فلسطینی‌ها ساخته خواهد شد در محله عربی نشین «بیت صفافا» خواهد بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار