ستاره تیم ملی فرانسه پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل ایسلند در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 گفت از این نتیجه خوشحال است.

پوگبا :از پیروزی فرانسه خوشحالم/ گریه بوفون ناراحتم کردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پول پوگبا پس از پیروزی 5-2 فرانسه برابر ایسلند گفت: بسیار خوشحالم که به نیمه نهایی رسیدیم، نمی توانم گریه کنم. من خیلی برای این پیروزی خوشحال هستم.

 ستاره باشگاه یوونتوس افزود:نیمه نهایی نیمه نهایی است، ایتالیا و آلمان به یک اندازه دشوار هستند. در هر صورت، ما می خواهیم ادامه دهیم ما می خواهیم برنده شویم و هر دو تیم بزرگ  هستند و برای ما فرقی نمی کند با کدام یک بازی می کنیم.

پوگبا در ادامه سخنانش با جیانلوئیجی بوفون هم باشگاهی خود  ، که روز شنبه پس از شکست مقابل آلمان در ضربات پنالتی ،اشک ریخت  ابراز همدردی کرد .

او گفت: دیدن گریه جی جی مرا که مقابل تلویزیون نشسته بودم بسیار غمگین کرد. او دروازه بان بزرگی است، او و تیمش تمام تلاش خود را کردند. آنها بازی بسیار خوبی انجام دادند ، اما فوتبال همین است.

با این حال آنها یک یورو فوق العاده داشتند، هیچ کس انتظار چنین ایتالیای خوبی را نداشت. من ازآنچه که برای آنها اتفاق افتاده است ناراحتم. من در سری آ با آنها بازی میکنم. وقتی آنها اینطور خوب بازی می کنند من افتخار می کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: پوگبا ، فرانسه ، یورو 2016 ، بوفون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار