رئیس بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان از وضعیت وخیم ۲ نفر از مصدومان حادثه انفجار گاز روستای "شوریک" شهرستان خوی خبر داد.

حال ۲ نفر از مصدومان حادثه روستای شوریک وخیم استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ فریدون عابدینی درباره آخرین وضعیت درمانی حادثه‌دیدگان روستای شوریک شهرستان خوی اظهار داشت: این بیماران روز گذشته در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بستری شدند که از روز گذشته تا کنون اقدامات درمانی اولیه مرتبط با اعضای داخلی و همودینامیک در حال انجام است.
 
وی افزود: هر 4 مصدوم خانم هستند که دو نفر بالای 70 درصد دچار سوختگی شده که شامل یک خانم و یک دختر 7 ساله است و 2 نفر دیگر دچار سوختگی 50 درصد و 25 درصد شده‌اند که هر 4 نفر در بخش ICU بیمارستان بستری هستند.
 
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بیان کرد: بیماران با سوختگی بالای 70 درصد وضعیت پرخطری دارند و در حال حاضر درمان‌هایی که موجب جلوگیری از آسیب دیدگی به اعضای داخلی بدن می‌شود برای این بیماران در حال انجام است، قلب، ریه و کلیه این بیماران در حال درمان است تا دچار نارسایی نشده و با مرگ و میر همراه نباشد.
 
وی با بیان اینکه 2 بیماری که سوختگی 25 و 50 درصد دارند از شرایط بهتری برخوردار هستند، گفت: فردا و در ادامه مراحل درمان برخی اقدامات شامل پانسمان نقره برای این 2 نفر انجام می‌شود.
 
عابدینی اظهار داشت: امیدوار هستیم که بتوانیم مشکلات این مصدومان را رفع کنیم، در این حادثه 2 نفر از دست رفته‌اند و 2 نفر دیگر که اکنون در اصفهان بستری هستند نیز وضعیت وخیمی دارند، البته 4 روز نیز از حادثه گذشته است و باید صبر کنیم تا پاسخ به درمان مشخص شود، اگر پاسخ به درمان خوب بود اقدامات درمانی بعدی بعد از پایدار شدن وضعیت همودینامیک انجام می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.