وی تصریح کرد: درحال حاضر بحران پدیده در حوزه افکار عمومی بوده و اینکه اطلاع رسانی و حضور رسانه ها کمتر بوده است.
مدیرعامل پدیده شاندیز با بیان اینکه در موضوع اقتصاد مقاومتی یکی از سیاست های پدیده، تحقق این هدف است، افزود: در این راستا برگزاری نمایشگاه های مختلف در این مجموعه می تواند به نمایش دستاوردهای داخلی بپردازد.
شوشتری با اشاره به تاثیر رسانه ها در تحقق اهداف اقتصادی این شهر، افزود: در یکی از سال های گذشته 100 میلیارد تومان برای قطارهای شهری کشور درنظر گرفته شده بود که ازین مبلغ با کمک رسانه ها 40 میلیارد تومان به مشهد اختصاص یافت.
وی گفت: این 40 میلیارد تومان، متمم 10 میلیارد تومانی که داشتیم توانست به پیشبرد پروژه های قدرتمند شهری کمک کند، این مسئله با تلاش خبرنگاران رسانه های استان محقق شد.
مدیرعامل پدیده شاندیز افزود: در این سال هایی که بنام اقتصاد مقاومتی است این پروژه ها که با سرمایه های مردم ساخته شده باعث می شود مردم از مزایای اقتصادی آن بهره مند شوند.
انتهای پیام/س - س