فیلم کوتاه کارگردان افغانستانی راهی رقابت‌های اسپانیا شد

کارگردان فیلم داستانی کوتاه «شاید» از راهیابی این اثر به بخش رقابت‌های سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «الچه» اسپانیا خبرداد.

فیلم کوتاه کارگردان افغانستانی راهی رقابت‌های اسپانیا شد
حسن موسوی کارگردان افغانستانی فیلم داستانی کوتاه «شاید» در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه این فیلم آخرین ساخته‌ام و محصول سال 2016 است، گفت: «شاید» یک فیلم کوتاه 10 دقیقه‌ایست که در کشور تاجیکستان فیلم برداری شده و نکته قابل توجه آن تک بازیگر بودن و نبود دیالوگ و فیلمنامه است.

موسوی تصریح کرد: این فیلم پیش از این در جشنواره‌های بین‌المللی کشور‌هایی هم‌چون آمریکا، قبرس، آفریقای جنوبی و تاجیکستان نیز حضور داشته است.

کارگردان «شاید» اضافه کرد: این فیلم کوتاه از تولیدات گروه سینمایی «تم» است و توانسته به بخش رقابت سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «الچه» اسپانیا راه یابد.

اضافه می‌شود که جشنواره بین‌المللی فیلم «الچه» که منتخب آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسپانیا است با هدف ارتقاء فرهنگ و حمایت از ارزش‌های نو ظهور سینما و تشویق نوآوری در سینما بنیان‌گذاری شده است و امسال نیز سی‌و‌نهمین دوره جشنواره «الچه» ۱۵ تا ۲۲ جولای ۲۰۱۶ در اسپانیا برگزارخواهد شد.

خاطرنشان می‌شود: فیلم «شاید» در مورد مردی است که تنها زندگی می‌کند و در پی دریافت یک تماس تلفنی همواره موبایلش را چک می‌کند و این انتظار او را وارد مرحله‌ای از افسردگی می‌سازد، از وسایلی که در لوکیشن وجود دارد می‌توانیم به گذشته و شغل بازیگر پی‌ببریم.

در ادامه افسردگی شخصیت فیلم باعث می‌شود او دست به خودکشی بزند و چندین نوع مختلف خودکشی را  تجربه کند و.... داستان ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار