بیشترین سرعت باد در استان روز یکشنبه در دامغان به 90 کیلومتر بر ساعت رسید.

سرعت باد به 90 کیلومتر بر ساعت رسید
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مسئول واحد پیش بینی هواشناسی استان سمنان با اشاره پیش بینی وزش باد شدید در برخی نقاط استان سمنان از سوی هواشناسی در چند روز گذشته گفت: سرعت باد همچنین در روز یکشنبه در کوهان شهرستان شاهرود به 50.4 کیلومتر بر ساعت رسید. 

نادیا میرشجاع با اشاره به بارش باران در برخی نقاط استان سمنان در روز یکشنبه سیزدهمین روز از تابستان تصریح کرد: در رضوان شهرستان شاهرود و نردین شهرستان میامی به ترتیب 0.8 و به 0.1 میلی‌متر باران بارید. 

وی افزود : روز یکشنبه، نردین با 14 درجه سانتی گراد خنک ترین و آرادان با 43 درجه سانتی‌گراد گرم ترین نقاط در استان سمنان بودند. 

میرشجاع گفت: با بررسی نقشه های پیش بینی و تصاویر ماهواره ای، در 24 ساعت آینده، جوی به نسبت پایدار و در برخی ساعت‌ها وزش باد شدید، گرد و خاک، در ارتفاعات رعد و برق و رگبار پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا سه الی 6 درجه کاهش پیدا می کند.
 
وی گفت: آسمان امروز سمنان را کمی تا نیمه ابری و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک اعلام کرد و افزود: کمینه دمای امروز شهر سمنان به 25 و بیشینه آن به 37 درجه سانتی‌گراد می رسد. 

هواشناسی در چند روز گذشته برای بیشتر نقاط استان سمنان، کاهش چهار تا هشت درجه سانتی گرادی دمای هوا همراه با وزش باد شدید به ویژه در ساعت‌های عصر و شب، پیش بینی کرده بود.

انتهای پیام/ ن
برچسب ها: وزش ، وزش باد ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.