دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی در استان را 20 تیرماه عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ واحد زهرائی با اشاره به ارسال بیش از 350 اثر به دبیرخانه این جشنواره در استان اعلام کرد: این تعداد اثر با موضوع سفرنامه و خاطره نویسی از استان های مختلف کشور به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان ارسال شده است.
زهرائی اضافه کرد: سه هزارفراخوان این جشنواره به دو زبان فارسی و عربی در کشور توزیع شده و علاقه مندان می توانند نسبت به تولید و جمع آوری آثار با موضوع خاطره نویسی و سفرنامه امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت شاهچراغ (ع) و سایر امامزادگان و ارسال به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تا 20تیرماه جاری اقدام کنند.
وی افزود: پنجمین سال جشنواره ملی سفرنامه و خاطره نویسی در قالب نهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در دو رده سنی بالای 18سال و زیر 18سال همزمان با دهه کرامت برگزار و از هشت برگزیده تقدیر خواهد شد.
وی با ذکر اینکه زمان برگزاری جشنواره 19 مردادماه است گفت: نفر اول این مسابقه به جشنواره سراسری رضوی که همزمان با میلاد امام رضا(ع) در مشهد برگزار می شود، راه می یابد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.