مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، مصرف بنزین در سه ماه نخست امسال را ١١٥ میلیون و ٧٩ هزار لیتر اعلام کرد.

مصرف بنزین منطقه همدان از مرز ١١٥ میلیون لیتر گذشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صادق فریدی گفت: بهار امسال، ۲۹۳ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت‌گاز و نفت‌کوره (نیروگاهی و غیرنیروگاهی) در استان همدان مصرف شد که این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲۹ درصد کاهش داشته است.


وی افزود: مصرف بنزین در این بازه زمانی، ۱۱۵ میلیون و ۷۹ هزار لیتر بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال دو درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ادامه داد: میزان نفت‌گاز مصرفی در این منطقه در سه ماه نخست امسال با ٦ درصد کاهش از مرز ۱۴۲ میلیون لیتر گذشت.

فریدی اظهار کرد: میزان مصرف نفت سفید در ۹۳ روز گذشته به ٦ میلیون و ۹۶۲ هزار لیتر رسید که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال با هفت میلیون و ۲۳۰ هزار لیتر، چهار درصد کاهش داشته است.

وی اعلام کرد: نفت‌کوره مصرفی در دوره مورد بررسی در بخش غیرنیروگاهی یک میلیون و ۶۵۲ هزار لیتر و در بخش نیروگاهی ۲۶ میلیون و ۵۹۶ هزار لیتر بود که نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب ۶۰ و  ۸۰ درصد کاهش مصرف را نشان می‌دهد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، در پایان استفاده نیروگاه شهید مفتح از سوخت گاز طبیعی، اجرای طرح پیمایش و جایگزینی گاز با سوختهای مایع را از جمله عوامل مهم کاهش مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در سه ماه نخست امسال اعلام کرد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.