معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: شهریورماه ۹۵ دومین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امین رستم‌زاده در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: دومین دوره این همایش با مشارکت مراکز دانشگاهی، علمی و نهاد‌ها و دستگاههای اجرایی برگزار می‌شود.

امین رستم‌زاده با اشاره به اینکه این همایش با محور ویژه حقوق شهروندی و مدیریت کسب و کار برگزار می‌شود افزود: محورهای این دوره از همایش در 6موضوع تخصصی شامل حقوق شهروندی و دانشگاه، حقوق شهروندی و علوم انسانی واجتماعی، حقوق شهروندی، حقوق و قانون، حقوق شهروندی، مدیریت، مدیریت اقتصاد و کسب و کار، حقوق شهروندی، دین، قرآن و آموزه‌های اسلامی ومعارف، محور ویژه شعار سال ومحور آزاد مرتبط با حقوق شهروندی برگزار می‌شود.

دبیر علمی دومین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی گفت: کمیته علمی وداوری همایش از اساتید مجرب و علمی دانشگاه‌های تهران، علم وفرهنگ، دانشگاههای سراسری و آزاد و پیام نور استان تشکیل شده است.

رستم‌زاده افزود: این همایش در 2 بخش ویژه دانشجویان و اساتید و پژوهشگران پذیرای مقالات در محورهای همایش خواهد بود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: پژوهشگران، اساتید و دانشجویان تا 15 شهریور سالجاری فرصت دارند تا اصل مقالات خود را در قالب محورهای همایش به دبیرخانه همایش در قالب فرمت اعلامی که در آدرس اینترنتی www. law. 7cc. ir موجود می‌باشد به ایمیل jahad@urmia. ac. ir ارسال کنند.

وی با اشاره به کیفیت علمی اولین دوره همایش اظهار داشت: اولین دوره همایش که با حضور پروفسور هاشمی و عرفانی از اساتید برجسته حقوق کشور و پدر علم حقوق عمومی کشور و صاحبنظران بین المللی این عرصه بودند از مجموع 305 مقاله رسیده به دبیرخانه همایش، در مجموع 194 عنوان مقاله حایز شرایط اعلامی از سوی دبیرخانه همایش جهت ارسال به مرحله نهایی داوری انتخاب شد.

رستم‌زاده گفت: 57 داور از رشته‌های و تخصصی‌های مختلف از رشته حقوق، فقه و حقوق، مدیریت از دانشگاه‌های تهران، علامه، پیام نور، علم و فرهنگ، دانشگاه مفید، دانشگاه قم، تربیت مدرس، دانشگاه ارومیه و آزاد و... با اولین دوره همایش همکاری داشته‌اند.

وی افزود: اختتامیه دومین دوره همایش در اواخر شهریور ماه سال 95 با حضور شخصیت‌های علمی و سیاسی و مسئولان کشوری و استانی در ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.