رییس اداره مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش کل استان کرمانشاه گفت: طرح کشوری مراقبت جامع دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی (نماد) با حضور ۹ دستگاه دولتی در سطح مدارس کشور در حال اجرا می باشد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حیدرعلی رضائیان گفت: در سال ۹۵ انعقاد تفاهمنامه همکاری بین اداره آموزش و پرورش و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در راستای نهضت فراگیری پیشگیری از اعتیاد، انعقاد تفاهمنامه همکاری فی مابین اداره کل آموزش و پرورش با فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه به جهت مبارزه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گسترش و ارتقای نمایشگاه دائمی از یک مرکز به دو مرکز، استمرار و ادامه نمایشگاه سیار با ظرفیت ۳۰۰ هزار دانش آموز و استمرار و ادامه طرح توانمندسازی و آموزش اولیا در دستور کار اداره مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمانشاه می باشد.

وی بابیان این که طرح مراقبت جامع دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی از مهم ترین طرح های آموزش و پرورش کشور است، گفت: این طرح با مشارکت ۹ دستگاه دولتی در سال ۹۵ در حال اجرا می باشد که اولین جلسه آن با حضور نمایندگان تام الاختیار ۹ دستگاه دولتی در خردادماه ۹۵ برگزار شد.

وی فعالیت معلمان در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی را موثر دانست و تصریح کرد: دوره هایی برای ۸۸۰ تن از معلمان استان با عنوان مراقبت در برابر اعتیاد و مواد مخدر و مقابله با آسیب های فضای مجازی برگزار شده است.

رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی عنوان کرد: مطابق تفاهمنامه ایی که بین آموزش و پرورش و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در سال ۹۴ منعقد شد کارگاه هایی با حضور ۴۰ هزار نفر از والدین و استادان مجرب برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.