اردبیل؛

اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در روستاهای شهرستان نیر

بخشدار مرکزی نیر گفت: هر روستا در این شهرستان دست کم یک طرح اقتصاد مقاومتی اجرا می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مهدی بخشی افزود: به اندازه چند برابر فعالیت کنونی در عرصه های مختلف فرهنگی و اقتصادی در روستاها تلاش و برنامه های عملیاتی خود را در روستاها عملیاتی می کنیم.

وی خط مقدم تحقق برنامه عملیاتی بخشداری ها در روستا را دهیاری ها دانست و گفت: دهیاران باید بتوانند با امکاناتی که در اختیار دارند فرمایشات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی را بومی سازی کرده و به مرحله اجرا برسانند.

بخشدار بخش مرکزی نیر اظهار کرد: بخش مرکزی نیر در زمینه های معدنی، کشاورزی، گردشگری، آبگرم های معدنی سرد و گرم، دامداری، گیاهان دارویی، پرورش ماهی و حوزه های مختلف ظرفیت های لازم را دارد و دهیاران باید در بازه زمانی یک ماهه برنامه ‌های خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی اعلام کنند.

بخشی به رها سازی 120 هزار قطعه بچه ماهی در سدهای معیشتی روستاهای مجمیر، مستان آباد و چهره برق اشاره کرد و افزود: گفت: این بچه ماهی ها از نوع ماهی سفید و یک گرمی هستند.

وی با اشاره به اهمیت دهیاران و نقش ویژه ای که برعهده دارند اظهار کرد: حل مسائل و مشکلات بهداشتی روستاها ، نظارت بر پیشبرد پروژه های عمرانی ، رعایت ضوابط و قوانین ، نظم و ترتیب در کارها ، هماهنگی و همکاری با مردم ، احترام و راهنمایی صحیح مردم و پیگیری مشکلات آنها سرلوحه همه دهیاران باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.