استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و آذربایجان غربی پایلوت برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مدیر کل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: اعتبارات عمده در این چهار استان توزیع خواهد شد .

عارف وهاب‌زاده که در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر رفسنجان سخن می گفت افزود: رفسنجان نیز به عنوان شهرستان پایلوت به ‌طور ویژه دیده می‌شود.
وی گفت : دغدغه و حساسیت در زمینه پیشگیری هنوز در بین مردم و مسؤلان درست جا نیفتاده است و پیشگیری از اعتیاد را باید از خانه شروع کرد و در مدارس و دانشگاه‌ها به ‌صورت مستمر پیش رفت.
مدیر کل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: 200 میلیون‌تومان اعتبار برای آموزش و پرورش کرمان در نظر گرفته شده است تا آموزش های پیشگیری از اعتیاد به معلمان ، دانش آموزان ، والدین و همچین افراد بدسرپرست و بی‌سرپرست ارائه شود.
آقای وهاب‌زاده ، در نظر گرفتن یک درس‌‌ برنامه در مدارس ، راه‌اندازی تشکل‌دانشجویی ، ارتقا سطح آگاهی کارکنان دولت ، اعزام روحانیون آموزش دیده و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی را از اقدامات در نظر گرفته شده برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مواد مخدر ، پایلوت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار