اعزام کاروان‌های دانشجویی تا 30 مهرماه امسال ادامه خواهد داشت واین اعزام‌ها در کاروان‌های هوایی و زمینی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه سمنان و مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان سمنان از اعزام ۱۴ کاروان از دانشجویان و فعالان دانشگاهی این استان به عتبات عالیات خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ذوالفقاری‌لقب گفت: این زوار در سه ماهه مرداد، شهریور و مهرماه امسال به کربلای معلی مشرف می‌شوند.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر فعالان دانشجویی از این سفرها،گفت: شمار دانشگاهیان و دانشجویان داوطلب برای حضور در این سفر نورانی در قیاس با سال گذشته بیش از 20 درصد افزایش داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه سمنان با اشاره به افزایش ناامنی‌ها در عراق و حضور تکفیری‌ها در برخی کشورهای همسایه، افزود: با وجود اینکه هر روزه شاهد ناآرامی‌هایی در برخی مناطق عراق هستیم اما میزان استقبال فعالان دانشجویی از این‌گونه سفرها به عشق ائمه‌اطهار هر ساله رو به افزایش است.

ذوالفقاری‌لقب از آغاز اعزام کاروان‌های دانشگاهی سمنان از سوم مردادماه امسال خبر داد و تصریح کرد: اعزام کاروان‌های دانشجویی تا 30 مهرماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای امنیت زوار،گفت: این اعزام‌ها در قال کاروان‌های هوایی و زمینی انجام می‌شود.
مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان سمنان با اشاره به هزینه‌های این سفر معنوی گفت: زوار ثبت‌نامی برای کاروان‌های زمینی مبلغ 10 میلیون ریال و کاروان هوایی 15 میلیون ریال پرداخت می‌کنند.


ذوالفقاری‌لقب با اذعان به اینکه اکثر متقاضیان این سفر دانشجویان متاهل هستند که با خانواده به این سفر اعزام می‌شوند،افزود: نزدیک به نیمی از سه هزار زائر ثبت‌نام شده متاهل و حدود یک‌هزار نفر هم دانشجویان مجرد خواهر و برادر هستند.

وی از همراهی بیش از 165 نفر از اساتید دانشگاه‌های سمنان و خانواده های آنان با این کاروان‌ها خبر داد و گفت: بیش از 300 نفر از اعضای این کاروان‌ها هم از کارکنان دانشگاه‌های سطح این استان هستند.

انتهای پیام/ر



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.