احمد احمدی قایقران ملی پوش مهابادی در پایان مسابقات بین المللی بادبانی هلسینکی فنلاند در پایان 9 دور مسابقه در رده چهارم این رقابت ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مسابقات بین المللی بادبانی هلسینکی در کلاس FINN از روز جمعه 11 تیر آغاز شد و دیروز با برگزاری سه دور نهایی به پایان رسید.

در مجموع ورزشکاران در 9 دور با یکدیگر رقابت کردند تا چهره نفرات برتر مشخص شود.

احمد احمدی از کشورمان به منظور ارزیابی شرایط خود در حاشیه اردوی آمادگی خود در شهر والنسیای اسپانیا در این مسابقات حضور پیدا کرده بود.

وی در سه روز متوالی برگزاری این مسابقات در مجموع در 9 دوره مسابقه شرکت کرد و در مجموع در رده چهارم ایستاد.

این قایقران مهابادی از بیست و پنجم خرداد ماه امسال برای حضور در اردوی آمادگی عازم کشور اسپانیا شده و تمرینات خود را زیر نظر لوکا دئوتی مربی اسپانیایی در شهر والنسیا پیگیری می کند.

این اردو برای آمادگی بیشتر این قایقران برای حضور در رقابت های بازی های آسیایی 2018 اندونزی و 2020 المپیک توکیو برنامه ریزی شده است.

وی با مشورت مربی و کادر تیم ملی رشته خود را در قایقرانی بادبانی از لیزر به فین تغییر داده است.

این قایقران مهابادی که از سال 1387 پیراهن تیم ملی را بر تن دارد ، تاکنون چندین بار در رقابت های جهانی و آسیایی موفقیت های چشمگیری کسب کرده و در سال 1391 هم موفق شد به عنوان اولین مربی بین المللی کشور ، مدرک مربیگری درجه 3 جهانی را در رشته قایقرانی بادبانی دریافت کند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.