10 کيلوگرم مواد مخدر در شهرستان اسفراين کشف شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، فرمانده انتظامي شهرستان اسفراين گفت : 10 کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک در دو عمليات در شهرستان اسفراین کشف شد.

سرهنگ جاويد مهري افزود : در پي گزارش رسيده مبني بر اينکه فردي به هويت «م.گ» که يکي ازتوزيع کنندگان اصلي مواد مخدر در اسفراين است، قصد جابه جايي مقاديري قابل توجه مواد مخدر را در شهرستان دارد، موضوع در دستورکار پليس قرار گرفت.

وی گفت : ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با شناسايي منزل متهم به محل اعزام و با انجام کمين پوششي پس از گذشت نيم ساعت متهم به همراه فرزندش با يک دستگاه موتورسيکلت مشاهده که اقدام به مخفي کردن مواد مخدر خود در منزل فردي ديگر کرده و از محل متواري شد.

سرهنگ جاوید مهری افزود: در بازرسي از محل اختفاي موادمخدر مقدار 9 کيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و ضبط شد و خانمي به هويت معلوم نيز که در محل اختفاي مواد حضور داشت، دستگير و بعد از تشکيل پرونده به دادسرا معرفي شد.

وی خاطر نشان کرد : ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با همکاري ماموران پاسگاه انتظامي پرکانلو در عمليات ديگري مقدار 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياک را در منزل متهم در يکي از روستاهاي اسفراين کشف کردند.

گفتنی است: تحقيقات براي دستگيري متهم اصلي ادامه دارد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.