طرح نشاط معنوی با حضور بیش از 300 نفر در بیرجند و درمیان در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های بیرجند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این طرح از 18 خرداد ماه  تا سوم شهریور ماه به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در بیرجند ودرمیان آغاز شد و در دیگر شهرستان ها از 19 تیرماه آغاز می شود.
 حجت الاسلام دادخدائی  از برگزاری طرح نشاط معنوی در 5 بقاع متبرکه در بیرجند و درمیان خبر داد و افزود: این طرح در امامزادگان شهدای باقریه ، امامزاده سید زهرا نوزاد ، امامزاده سید ابراهیم رضا در روستای حنبر، امامزادگان سید باقر و سید مراد(ع)گیوک و مجتمع فرهنگی و مذهبی مقدر بیرجند و درمیان برگزار می شود.
وی گفت : برگزاری کلاس های قرائت نماز،برگزاری کلاس های معارف و احکام قرآن ،برگزاری کلاس هنری خیاطی و کامپیوتر و حفظ قرآن  برای دانش آموزان از برنامه ها  طرح نشاط معنوی است.
وی از اهداف این طرح به استفاده از ظرفیت های طرح اوقات فراغت دانش آموزان در جهت تسهیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی ،سوق دادن نسل جوان به فعالیت های فرهنگی و قرآنی ،بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و نو جوانان در تابستان با هدف تقویت و ارتقا بنیه اعتقادی ،دینی و اخلاقی اشاره کرد.
لازم به ذکر است که 25 زائرسرا برای پذیرایی مسافران تابستانی در بیرجند در نظرگرفته شده است.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.