راهپیمای سراسری و اجتماع بزرگ حافظین حریم خانواده در روز 21 تیر ماه درسراسر استان برگزار خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان  در نشست خبری به مناسبت هفته حجاب با تشریح برنامه های فرهنگی در این هفته گفت : افتتاح نمایشگاه عفاف و جحاب ،مانود تذکر لسانی ایستگاه مشاوره و اخلاق ،مسابقات فرهنگی، اجرای همایش مادرانه و دخترانه و اهمیت حجاب و عفاف در جامعه از جمله مهترین عنواین برنامه هایی است که در شهرستان های استان برگزار خواهد شد.
عفت دیابی  ادامه افزود : در روز 21 تیر ماه همزمان با سالروز تاریخی شهادت مظلومانه 1700 نفر در مسجد گوهرشاد ، راهپیمایی سراسری و اجتماع بزرگ حافظین حریم خانواده  برگزار می شود و این مراسم با حضور باشکوه مردم راس ساعت 18 در مکان های عمومی درتمام نقاط استان نیز برگزار خواهد شد.
وی به پویش مردمی در مقابله با هجمه فرهنگی حجاب اشاره کردو  گفت :افراد می توانند عکس های خود را با موضوع حجاب با هشتگ من با حجاب هستم در فضاب مجازی نشر دهند و در کمپین من با حجاب هستم شرکت کنند.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه  قائم آل محمد(عج) با بیان اینکه جامعه از ناهنجاری حجاب درد می کشد افزود: بسیاری از جرایم و رفتارهای ناپسند اجتماعی از غفلت در حیا شکل می گیرد و هجمه اصلی دشمنان ما امروزه به سمت بنیان خانواده سمت گیری کرده و باید برنامه های فرهنگی خود را در برابر این شبیخون  تقویت کنیم.
انتهای پیام/ف
برچسب ها: راهپیمایی ، حجاب ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.