رییس پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز طرح تابستانی پلیس راه، از امروز (15 تیرماه) همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ فضل‌الله شیری امروز (15 تیرماه) به شروع طرح تابستانی پلیس راه از امروز در سطح جاده‌های استان گفت: این طرح تا 14 مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی از حضور 85 تیم محسوس و نامحسوس در اجرای این طرح افزود: : علاوه بر پلیس راه، سایر نهادهای خدمات رسان مانند راهداری، هلال احمر و اورژانس نیز در این طرح حضور خواهند داشت.

شیری با اشاره به افزایش ترافیک جاده‌های استان به دنبال اتمام ماه مبارک رمضان و شروع رسمی تعطیلات تابستانی، گفت: قطعا در این شرایط به ویژه در تعطیلات عید فطر ترافیک سنگینی را در سطح جاده‌های استان و به ویژه محورهای کرمانشاه-اسلام آبادغرب، کرمانشاه-کامیاران و خروجی سرپل ذهاب به کرندغرب شاهد خواهیم بود.

وی گفت: در همین راستا و در طول اجرای طرح تابستانی با توجه به افزایش مسافرت‌ها و تردد در جاده‌ها، برخورد با رانندگان متخلف تشدید شده و هیچکوتاهی در برخورد با تخلفات حادثه ساز صورت نخواهد گرفت.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: در برخورد با تخلفات حادثه ساز از تمام ابزارهای قانونی خود از اعمال جریمه گرفته تا ثبت نمره منفی، توقیف وسیله نقلیه وضبط و ابطال گواهینامه، بسته به نوع تخلف استفاده خواهیم کرد.

شیری از انجام تست سلامت از رانندگان در اجرای این طرح خبر داد و گفت: این تست به ویژه برای رانندگانی که تخلفات حادثه ساز مرتکب شوند انجام خواهد شد و در صورت مثبت بودن آن علاوه بر جریمه و تحویل به مراجع قضایی، گواهینامه آنها تا شش ماه توقیف شده و تا شش ماه از رانندگی محروم می‌شوند.

شیری همچنین از تشدید برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران در این طرح خبر داد و اظهار کرد: امکان اعمال محدودیت تردد موتورسواران در برخی بزرگراه‌های استان در طول اجرای طرح وجود دارد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از همه رانندگان خواست تا پیش از شروع سفرهای تابستانیاز سالم بودن وسیله نقلیه خود مطمئن شده و در طول رانندگی از انجام تخلفات حادثه ساز به طور جد اجتناب کنند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، تابستانی ، طرح ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.