شهردار شهرکرد، از آمادگی پارک ها و فضاهای سبز این شهر برای خدمات رسانی و استقبال از میهمانان تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

شهرکرد آماده استقبال از مسافران تعطیلات عید فطر
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نورالله غلامیان با اشاره به ورود مسافران در ایام تعطیلات عید فطر به شهرکرد اظهار داشت: تدارکات و تمهیدات لازم برای پذیرایی از مسافران در سطح پارک های این شهر اندیشیده شده است.

وی افزود: تنظیف محیط شهری و شستشوی معابر و جداول، تجهیز و آماده سازی بوستان های واقع در مبادی ورودی شهر و توزیع نقشه شهرکرد در بین مسافران از اقدامات انجام شده در این زمینه می باشد.

شهردار شهرکرد گفت: به منظور رفاه حال مسافران، یک باب حمام ثابت در پارک لاله و یک باب حمام سیار در پارک آبی جنگلی این شهر راه اندازی شده است.

غلامیان اضافه کرد: جایگاه های اقامه نماز در پارک های لاله، آبی جنگلی و تهلیجان جنوبی شهرکرد نیز آماده و مجهز می باشد.

وی با بیان تهیه 4 دستگاه سرویس بهداشتی برای مکان‌های ضروری شهرکرد گفت: سرویس‌های بهداشتی پارک‌های شهر نیز بهسازی و تجهیز و 2 سرویس جدید بهداشتی در پارک‌های دالان سبز و لاله احداث شده است.
 
شهردار شهرکرد با اشاره به انجام هرس و فرم دهی درختان و فضای سبز شهری و گلکاری سطح میادین و پارک‌ها، نصب پیام های شهروندی در پارکها، ریسه کشی و آذین بندی سطح شهر و میادین، رنگ آمیزی میادین و دیواره پارکها، استقرار کشیک فوق العاده، اصلاح و نوسازی سیستم روشنایی پارک ها را از دیگر اقدامات انجام شده توسط سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری شهرکرد برشمرد.

غلامیان گفت: نظارت دقیق بر تمام دکه‌داران پارک‌ها در زمینه پخش اذان، استفاده از موسیقی مجاز و عرضه مواد غذایی سالم نیز انجام می‎شود.

وی با اشاره به آماده باش کلیه نیروهای خدماتی، فضای سبز، ناوگان حمل و نقل درون شهری، آتش نشانی و همچنین ستاد شهرداری شهرکرد در این ایام، ابراز امیدواری کرد: با همکاری و تعامل کلیه دستگاهها خدمات مناسبی به مسافران و گردشگران ارائه شود.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار