طرح تابستانه کتاب در استان چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

طرح تابستانه کتاب در چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح تابستانه کتاب از 16 تیرماه جاری در کتاب فروشی های عضو طرح در استان آغاز شد و تا 15 مرداد به مدت یک ماه ادامه دارد.

جواد کارگران با بیان اینکه مؤسسه خانه کتاب برای رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتاب‌خوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور، مستقیماٌ به خریداران کتاب پرداخت می کند افزود: در این طرح کتاب‌های عمومی با ٢٠ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان با ٢٥ درصد تخفیف به فروش می رسد.

وی اضافه کرد: سقف تخفیف برای هر کتاب فروشی در مرحله اول ٢٠ میلیون ریال است و میزان فروش کتاب‌های کودک و نوجوان و عمومی در افزایش این سقف مؤثر خواهد بود.

کارگران گفت: کتاب‌های کمک درسی، کمک آموزشی، نایاب، افست، بدون شماره شابک و کتاب‌هایی که در سایت خانه کتاب وجود نداشته باشند شامل تخفیف نخواهند بود.

وی اظهار داشت: سقف مجاز خرید برای هر خریدار نیز حداکثر یک میلیون ریال در چند نوبت است.

کارگران افزود: در حال حاضر این طرح در 6 کتابفروشی مجهز به رایانه و اینترنت در استان اجرا می شود که شامل 4 کتابفروشی دنیای کتاب، ماکان، کتاب و چکاوک در شهرکرد، کتابفروشی کتاب شهر ایران در بروجن و کتابفروشی موسوی لردگان است.

وی ادامه داد: ثبت مشخصات کتاب‌های فروخته شده در این طرح باید به صورت آنلاین و یا حداکثر تا پایان ساعت ٢٢ همان روز در سایت خانه کتاب وارد شود.

کارگران با بیان اینکه کتابفروشی های واجد شرایط می توانند با ثبت نام در این طرح از طریق نشانی ketab.ir، کتاب های خود را با 20 درصد تخفیف به خریداران عرضه کنند، یادآور شد: خانه کتاب تا 15 روز پس از خاتمه طرح، با کتابفروشی های مجری طرح تسویه حساب خواهد کرد.

به گفته وی؛ ثبت نام کتابفروشی ها برای شرکت در این طرح تابستانی، تا پایان اجرای طرح ادامه دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.