منصوریان:زمین چمن کمپ ارمنستان فوق العاده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امکانات و زمین چمن کمپ ارمنستان بسیار خوب و فوق العاده است .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان درباره انتخاب کمپ ارمنستان برای برپایی اردو گفت:با توجه به اینکه در گذشته درباره این کمپ اطلاعاتی را کسب کرده بودم بر همین اساس این کمپ را برای اردو انتخاب کردم .این کمپ فقط برای تیم ملی ارمنستان در رده های مختلف استفاده می شود اما در گذشته قانون به این شکل بود که تنها تیم های ملی می توانند در این کمپ اردو بزنند اما با توجه به شرایط حاکم این قانون تغییر پیدا کرده است.

وی افزود :از طرفی این شهر را به دلیل اینکه هیاهوی کمی دارد انتخاب کردیم و تمامی برنامه تغذیه بازیکنان و برنامه تمرینات پیگیری می شود .

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص امکانات اردو توضیح داد:امکانات بسیار خوب است و باید بگویم هر مربی سه اصل مهم را همیشه مد نظر قرار می دهد .محل خواب ،شرایط تغذیه و محل تمرین که خدا را شکر همه امکانات در اردوی ارمنستان خوب است.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا از امکانات اردو به خوبی استفاده کرده اید یا خیر گفت :همه چیز در این کمپ فوق العاده است و تنها موضوعی که مرا ناراحت و حسرت به دل می گذارد این خواهد بود که چرا تیم ملی و 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس نباید چنین امکاناتی داشته باشند.
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مجموعا چیزی نزدیک به 70 میلیون هوادار فوتبال دارد چرا نباید دارای چنین امکاناتی باشند و این موضوع برای من جای سوال دارد. ایران از نظر منابع سومین کشور ثروتمند دنیا است و همیشه این سوال وجود دارد چرا ما نباید در ایران چنین امکاناتی داشته باشیم. اگر در ایران امکانات خوبی وجود داشته باشد من هرگز تیمم را به خارج از کشور نمی برم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان درباره اینکه کمپ ارمنستان چند زمین چمن دارد توضیح داد: تنها یک زمین چمن در اینجا وجود دارد که ما اجازه داریم یک روز پیش از دو مسابقه رسمی در آن اردو بزنیم و استفاده کنیم چرا که تنها تیم ملی ارمنستان می تواند در آنجا تمرینات خود را دنبال کند که به نظر من این یعنی احترام به تیم ملی. همچنین جا دارد از رفتار مردم خوب کشور ارمنستان نیز تشکر ویژه ای داشته باشم چرا که آنها دقیقا مثل ارمنی های داخل ایران با ما برخورد می کنند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار