استاندار چهارمحال و بختیاری بر اختصاص تسهیلات حمایتی و حل مشکلات واحدهای تولیدی استان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری گفت: مهمترين درخواست واحدهای توليدی استان، تأمين سرمايه در گردش، تمديد بدهی و بخشش جريمه های بانكی است که باید با همکاری مسئولین ذیربط پیگیری و انجام شود.

وی با اشاره به كمبود نقدينگی در واحدهای توليدی استان افزود: بانک ها باید با توجه به شرايط فعلي اقتصاد و توليد در کشور، شرايط مناسب تری را برای بازپرداخت تسهيلات در نظر بگيرند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بهبود وضعیت کنونی تولید و فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه فعال و تعطیل استان، از مهمترین اهداف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

 مديركل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري هم در اين نشست با بیان اینکه در صورت اجرا نشدن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع توليد، مشكلات کنونی واحدهای صنعتی ادامه می يابد، گفت: مسئولان دستگاه های متولی باید نسبت به اجرای مصوبات و عمل به تعهدات، اهتمام بيشتری داشته باشند.

سید نعیم امامی افزود: هیچ گونه محدودیت مالی برای تأمین سرمایه لازم جهت اعطای تسهیلات به واحدهای دچار رکود وجود ندارد و منابع کافی در اختیار بانک ها قرار خواهد گرفت.

در این نشست به مشکلات 4 واحد تولیدی و صنعتی استان در زمینه های مالیاتی، تأمین اجتماعی و بانکی رسیدگی شد.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار