معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از آغاز طرح امداد و نجات تابستانه این جمعیت همزمان با عید سعید فطرخبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی با اعلام این خبرگفت : طرح امداد و نجات تابستانه در راستای افزایش ضریب ایمنی مسافرتها و پاسخگویی به موقع به حوادث احتمالی از روز 16تیرماه همزمان با تعطیلات عید سعید فطر آغاز و تا 2 مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به افزایش حجم سفرها بعد از ماه مبارک رمضان تصریح کرد : در این طرح که با آماده باش تعداد 42 پایگاه امداد و نجات بین شهری و یک پایگاه امداد هوایی و مشارکت تعداد بالغ بر1200 نفر از نجاتگران و عوامل امدادی انجام می شود، ضمن هماهنگی کامل با عوامل پلیس راهور مدیریت راهها مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی و با استفاده از خودروهای آمبولانس و ست نجات ،اقدامات امدادی از جمله حمل و انتقال مصدوم رهاسازی و اسکان اضطراری انجام خواهد شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان درپایان خاطر نشان کرد: هموطنان گرامی می توانند جهت امدادرسانی و دریافت خدمات امدادی با شماره 3رقمی 112 ( سامانه ندای امدادجمعیت هلال احمر ) تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.